Maj mesec matematike u vrtiću "Neven"

U okviru manifestacije Maj mesec matematike u vrtiću "Neven" PU "Nata Velјković", 17.05.2019. godine realizovana je druga aktivnost.

U pripremnoj grupi "Leptirić", autor knjiga za decu Sanja Matijašević i mr Daliborka Živković su u saradnji sa vaspitačima Sanjom Ilić i Marinom Đorđević realizovale radionicu pod nazivom: "Vaspitana hobotnica". Nije teško biti vaspitan i fin. Kad se upoznajemo sa nekim, kulturno pružimo ruku i razmenimo lepe reči. Ima nečeg posebnog u tome. Taj spoj dlanova i reči može da bude početak jednog divnog prijatelјstva! To je shvatila i jedna hobotnica, koja ih je na zanimlјiv način uvela u svoj svet matematike, fizike, geografije i biologije.

mmm2

U pripremnoj grupi "Kruška" autor knjiga za decu Sanja Matijašević i mr Daliborka Živković su u saradnji sa vaspitačima Natašom Živadinović i Nelom Pantelić realizovale aktivnost "Muzikalne čaše". Aktivnost su pratili i studenti Visoke strukovne škole za obrazovanje vaspitača u Kruševcu.
Muzika je svuda oko nas. Naša planeta je planeta raznolikih muzičkih tonova. Pronašli su ih u kuhinji. Otkrili su da čaše mogu da proizvode različite tonove i da na njima može da se svira. Čaša koja ima najmanje vazduha (najviše vode) daje najniži ton, dok čaša sa najviše vazduha (najmanje vode) daje najviši ton. Svirali su na čašama, a zatim su pokušali da spoje ono što čujusa onim što vide. Pokušali su da oboje zvukove! Otkrivanje sveta nauke je tek počelo…