Centar je posetio akademski vajar, prof. Dr Velimir Karavelić
U okviru posete Kruševcu, prof. Dr Velimir Karavelić, akademski vajar i prosvetni savetnik u Zavodu za unapredjenje obrazovanja i vaspitanja, iskoristio je priliku da poseti Centar za Stručno Usavršavanje.
To je bila prilika da se upozna sa radom Centra i razmene brojna iskustva, predlože moguća rešenja saradnje u oblasti stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja i afirmacije nacionalne kulture koja treba da oživi tradiciju starih zanata.
U Centru nastavljeno sa realizacijom seminara u okviru Aprila - meseca stručnog usavršavanja
SEMINAR: NI CRNO NI BELO – PROGRAM ZA RAD SA DECOM I MLADIMA: OBRAZOVANJE ZA PREVAZILAŽENJE PREDRASUDA, RAZVOJ TOLERANCIJE I NEGOVANJE INTERKULTURALNOSTI, kataloški broj 849, obavezan
Institucija: CIP – Centar za interaktivnu pedagogiju, Beograd
Autori: Jelena Vranješević, Zorica Trikić
Realizatori:,Tamara Tomašević, Sanja Pečenković,
Teme: Lični i grupni identitet; Uticaj kulture; Mehanizmi nastajanja stereotipa I predrasuda; Kontekst kao faktor uticaja; Porodična kultura; Efekti stereotipa I predrasuda; Odnosi većine i manjine; Veštine slušanja; Izazovi rada sa decom koja ne govore jezik sredine; Iste i različite startne pozicije; Decentracija; Mogućnosti delovanja u cilju kreiranja pred/školske sredine u kojoj su sva deca/mladi prihvaćeni Odnosi većine i manjine; Metodologija rada sa decom/mladima (transformativni dijalog, kreiranje zajednice koja uči, negovanje solidarnosti, izrada učeničkih, porodičnih i nastavničkih knjižica, korišćenje slika i priča iz lokalne zajednice,mini istraživanja, iskustveno učenje, integracija sadržaja u nastavne planove)
Standardi kompetencija za profesiju nastavnika i njihovog profesionalnog razvoja

Nastavničke kompetencije određuju se u odnosu na ciljeve i ishode učenja i treba da obezbede profesionalne standarde o tome kakvo se poučavanje smatra uspešnim.
Odnose se na kompentencije za:
• Nastavnu oblast, predmet i metodiku nastave;
• Poučavanje i učenje;
• Podršku razvoju ličnosti učenika;
• Komunikaciju i saradnju.